Online Naar Nijverdal: Online shoppen bij plaatselijke ondernemers

Datum: 29-03-2020

15.27 uur - Voor iedereen is dit een bizarre tijd. We maken voor het eerst mee dat het openbare leven stilstaat. Ook voor ondernemers zijn dit onzekere en spannende tijden. Om de lokale ondernemers te ondersteunen hebben Ondernemersvereniging Op naar Nijverdal, Growww.Today en Fietskoeriers Nijverdal de handen ineen geslagen. Dankzij deze unieke samenwerking wordt een platform gelanceerd om alle ondernemers van Op Naar Nijverdal de mogelijkheid te bieden hun producten online aan te bieden!

Online naar Nijverdal is de naam van dit bijzondere platform, dat ontwikkeld is door Growww.Today. De leden van Op Naar Nijverdal krijgen de mogelijkheid om hun belangrijkste en best verkochte producten aan te bieden op dit platform. “Een geweldig idee en unieke samenwerking. Samen moeten we ervoor zorgen dat de lokale ondernemers zoveel mogelijk gesteund worden om deze crisis door te komen. Op Naar Nijverdal heeft gemeend alles in het werk te moeten stellen om onze ondernemers de kans te bieden producten te verkopen, ook online”, legt centrumpromotor Manfred Körbl uit. De nieuw ontwikkelde website is het broertje van de bestaande Op Naar Nijverdal site met dit verschil dat het hier een verkoop platform betreft. Iedere ondernemer kan geheel kosteloos zijn producten aanleveren en alles wordt de eerstvolgende dag bezorgd door Fietskoeriers Nijverdal. 
 
De lokale consumenten kunnen zo op één online platform bestellen bij de lokale ondernemers. Fietskoeriers Nijverdal stelt zich beschikbaar voor de bezorging. Manfred: “Wij geloven in een concept waarmee we als collectief online onze producten kunnen verkopen, met zijn allen de schouders eronder kunnen zetten en gebruik kunnen maken van elkaars bereik. Zo zorgen we ervoor dat onze klanten maar één bezorger aan de deur krijgen en zij contactloos, bij alle lokale ondernemers hun boodschappen kunnen blijven doen.”
 
Voor de horeca gelden over het algemeen andere bestel- en aflever procedures en is het handiger deze telefonisch door de horeca zelf af te laten handelen.
 
 
 
 



Reacties via Facebook

Vanaf nu kun je ook reageren via Facebook! Wel zo makkelijk. Als je liever via het normale reactieformulier werkt, kan dat natuurlijk ook. De reacties worden niet vermengd, zodat de mensen die het bericht via Facebook krijgen, de discussie ook kunnen volgen.

Reacties

K E schreef op 29-03-2020

Ik zeg niet nodig , ga later wel BIJ ONZE plaatselijke winkel kijken en kopen.

Harm schreef op 29-03-2020

Ik ga rustig naar de winkel op de fiets en ga rustig naar de bakker, drogist, slager, supermarkt etc MAAR HOU DE REGELS IN STAND!!!! en bij ons thuis komt niemand en helaas zien we onze kinderen en kleinkinderen niet, (en dat is heel moeilijk) maar gelukkig kunnen we beeldbellen en samen gaan we dit overwinnen......

Gerrie. schreef op 30-03-2020

Aan Harm. Ik doe dat ook zo en dat gaat prima. Je moet nu ook de plaatselijke winkel steunen.

Richard schreef op 31-03-2020

waarom staan er maar 3 bedrijven online bij "eten bestellen" en staat Romax, New York Pizza of Sushi 81 niet in deze lijst?

Wat ben ik toch een tut! schreef op 31-03-2020

@Richard, omdat ondernemers flink moeten betalen om op de lijst te komen.

Pff schreef op 31-03-2020

Of stuur een appje, het enige wat ze hebben is Whatsapp. Serieus, Facebook hoeft toch niet te weten wat ik bestel! Gewoon weer op de fiets dus.

Jan schreef op 01-04-2020

Dat het dat een winkeliersvereniging mag heten als ze zo selectief zijn....en aan vriendjespolitiek doen. Allen voor een was logisch geweest....maar nu is het dus ieder voor zich. Bestel daarom bij de kleine horeca die niet betaald en geen ondersteuning krijgt.

Uw reactie

Naam:
Bericht: