Glasvezelwinkel in Nijverdal gaat sluiten

Datum: 12-06-2015

13.15 uur - De aanlegwerkzaamheden voor het glasvezelnetwerk van Reggefiber in Nijverdal zijn bijna afgerond. Reggefiber vertrekt daarom binnenkort naar een volgende plaats om glasvezel aan te leggen. Inwoners die nu nog een glasvezelabonnement in de glasvezelwinkel afsluiten krijgen een Google Chromecast cadeau. Ook na de winkelsluiting blijft Reggefiber uiteraard bereikbaar.

 
 
 
 
Reggefiber gaat Nijverdal verlaten
Tot 19 juli staan medewerkers van Reggefiber nog klaar voor vragen over glasvezel of eventuele klachten over de aanleg. Daarnaast geven zij onafhankelijk advies over de verschillende glasvezelabonnementen van de providers. 
 
Inschrijven nog leuker tijdens de actieweken
Inwoners die nog geen glasvezelabonnement hebben afgesloten, kunnen dat nog steeds. Iedereen die tijdens de actieweken een glasvezelabonnement afsluit in de glasvezelwinkel aan het Keizerserf 34, krijgt van Reggefiber een Google Chromecast cadeau. De actieweken worden georganiseerd van 15 juni tot 19 juli 2015.
 
Reggefiber blijft bereikbaar
Reggefiber blijft na 19 juli telefonisch bereikbaar op 088 006 37 10 en per e-mail via support@reggefiber.nl. Of vul het contactformulier in op www.eindelijkglasvezel.nl/hellendoorn-nijverdal.
 
 



Reacties via Facebook

Vanaf nu kun je ook reageren via Facebook! Wel zo makkelijk. Als je liever via het normale reactieformulier werkt, kan dat natuurlijk ook. De reacties worden niet vermengd, zodat de mensen die het bericht via Facebook krijgen, de discussie ook kunnen volgen.

Reacties

hennie schreef op 12-06-2015

en zoals vaker, mensen van het eerste uur krijgen???????

Willempiesnor schreef op 12-06-2015

Da's ook raar, als je op tot op het laatst wacht dan wordt je beloond met een Google Chromecast maar als je gelijk als een van de eerste je hebt opgegeven dan krijg je niks.........

Willem schreef op 13-06-2015

waardeloos bedrijf. hebben nog niet eens alles aangesloten. als je in de winkel komt klagen zeggen ze sorry we gaan het uitzoeken en bellen u terug nog steeds geen glaskabel en ik wacht al 3 maanden op een telefoontje

Harry schreef op 14-06-2015

Goed dat deze "winkel" weggaat, Reggefiber gaat van plaats naar plaats en van elke overzetting naar een andere glasvezel provider, vangen ze de nodige provisie (jarenlang), dus laat maar gaan........

Mitis schreef op 15-06-2015

Hier geen klachten over Reggefiber, de glasvezel is netjes geplaatst en aangesloten, vreemd dat Harry zich verbaasd dat ze geld willen verdienen, dat wil Harry zelf toch ook denk ik....

claus schreef op 15-06-2015

ik heb geen enkele op merking tegen deze winkel, heb zelf glasvezel en alles werkt PERFECT, alles volgens afspraak af gehandeld en door de KPN aan gesloten. en HARRY moet eerst na denken

Gait schreef op 15-06-2015

Dat glasvezelnet heeft voor de gemiddelde gebruiker totaal geen meerwaarde, ze hadden gewoon Jan met de pet nodig, zodat het bedrijfsleven er van kan profiteren.

harry scholten schreef op 15-06-2015

welke Harry is dit ? waarom geen achternaam Harry ?

Harry schreef op 15-06-2015

Natuurlijk verdien ik geld met het overzetten van mensen naar een nieuwe provider, maar dan niet via de firma die de kabel heeft gelegd....

Harry schreef op 15-06-2015

Even een tip: Sluit een 1 jarige overeenkomst af, kijk vooral uit wat de BELBUNDEL kost!! en profiteer vooral van de overstapbonus !!

Uw reactie

Naam:
Bericht: