Kantoor Rabobank West Twente in Hellendoorn sluit

Datum: 04-12-2012

Directievoorzitter Herman Eggink: ‘Wij willen in contact zijn én blijven met onze klanten, zodat wij onze dienstverlening optimaal kunnen blijven aanbieden.’“De wensen van onze klanten zijn de laatste jaren veranderd. Meer en meer maken klanten voor hun dagelijkse bankzaken gebruik van de telefoon en het internet. Kantoren worden steeds minder bezocht.

 

Met name het bezoekersaantal van onze kantoren in Westerhaar, Hellendoorn en Den Ham is de laatste jaren sterk afgenomen” zegt Eggink. “Dit heeft ons doen besluiten om deze vestigingen in 2013 te sluiten. Het kantoor in Westerhaar sluit per 4 februari 2013, kantoor Hellendoorn per 3 juli 2013 en kantoor Den Ham per 1 oktober 2013. Er blijft een geldautomaat aanwezig.”

Tegenwoordig willen klanten snelheid en gemak, vooral bij het opnemen van geld. En bij zaken als hypotheken, beleggingen, verzekeringen of financiële toekomstplanning verwachten ze juist deskundigheid, tijd en aandacht. Directievoorzitter Herman Eggink: “De laatste jaren kunnen klanten dankzij onze nieuwe vormen van dienstverlening bankieren waar en wanneer zij willen. Vanwege deze ontwikkelingen hebben we besloten om onze dienstverlening hierop aan te passen.”

We blijven dichtbij

Betrokkenheid vinden we als bank belangrijk. We hebben oog voor de klanten die op dit moment gebruik maken van onze kantoren in Westerhaar, Hellendoorn en Den Ham. Daarom introduceren we een aantal nieuwe diensten. Zo heeft onze klant vanaf 4 februari de mogelijkheid om geld thuis te laten bezorgen en als de klant niet bij ons kan komen, dan gaat onze Mobiele Adviseur naar de klant thuis voor een adviesgesprek.

Wat vast staat is dat wij in contact willen zijn én blijven met onze klant, zodat wij onze dienstverlening zo optimaal mogelijk kunnen blijven aanbieden. Uiteraard blijven we als bank betrokken bij de dorpen. Bij activiteiten, door sponsoring van verenigingen en stichtingen, maar ook in lokale netwerken.

Inmiddels hebben alle klanten een brochure ontvangen met daarin een overzicht van de verschillende manieren om bankzaken te regelen. Ook geven we graag persoonlijk een antwoord op de vragen die leven bij onze klanten.”



Reacties via Facebook

Vanaf nu kun je ook reageren via Facebook! Wel zo makkelijk. Als je liever via het normale reactieformulier werkt, kan dat natuurlijk ook. De reacties worden niet vermengd, zodat de mensen die het bericht via Facebook krijgen, de discussie ook kunnen volgen.

Reacties

graads schreef op 05-12-2012

en weer worden de oudere mensen onder ons de dupe van deze maatregel !!!!! als je maar aan deze mensen kunt verdienen is alles georlooft rabo bank bedankt nu moet ik straks met de rolator naar nijverdal bedankt

Piet schreef op 05-12-2012

Ook ondernemend Hellendoorn met geldstortingen bij de bank moet nu naar het Nijvere Dal

graads schreef op 05-12-2012

ja we moeten met z´´n allen naar het T.dal oftewel het TRAANENDAL

Henk schreef op 05-12-2012

Dan gaan we toch met zijn allen naar de Regio bank die zit lekker in de buurt, en voor oudere mensen makkelijk te bereiken. De Rabobank heeft helemaal geen belang bij particulieren maar meer bij de zakenlui, luister maar eens naar de reclame op de radio. Vroeger was het de Boerenleenbank een bank voor de gewone man maar tegenwoordig meer een bank voor ondernemers.

graads schreef op 06-12-2012

henk goed idee ik doe mee dus oudere mede mens met z/n allen naar wispels (regio bank) laat de rabo maar links liggen

jaap schreef op 07-12-2012

geen pin automaat bij wispels alleen tydens kantoor uren misschien kun je gelijk een woekelpolis afsluiten nee regiobank is voor mensen die sparen nee niet naar listpels

Uw reactie

Naam:
Bericht: