Beschilderbare piano en concert Kaliber bij Sport- en Cultuurfestival

Datum: 07-08-2019

19.20 uur - Tijdens het Sport- en Cultuurfestival op 7 september is Kaliber Kunstenschool volop aanwezig. Zo zal er een concert worden gegeven door Katinka Schroder (9 jaar), een van jonge talenten van Kaliber Kunstenschool. Zij is zelfs zo goed in blokfluit spelen dat zij geselecteerd is voor de Talentenklas Muziek van Kaliber.

Tijdens het Sport- en Cultuurfestival zal tevens een prijs aan haar worden uitgereikt. Zij ontvangt namelijk een beurs ter grootte van 1 jaar Talentenklas uit handen van de voormalige Christelijke Oratoriumvereniging Soli Deo Gloria. De vereniging heeft zich tot doel gesteld om jong talent in de klassieke muziek te stimuleren. Op 7 september kunnen we samen genieten van haar talent.
 
Bezoekers van de markt kunnen zich daarnaast op verschillende manieren uitleven op de piano van Kaliber Kunstenschool! Samen met een Kaliber-docent mag iedereen de mooiste liedjes komen spelen. Vervolgens kun je met kwasten en verf aan de slag, want de piano mag helemaal beschilderd worden!
 
Na het Sport- en Cultuurfestival zal de kunstig beschilderde piano gratis ter beschikking worden gesteld aan de gemeenschap, zodat iedereen ervan kan blijven genieten. Weet jij een goede plek voor de piano? Geef het dan door via info@kaliberkunstenschool.nl of bel naar 088 48 68 700.
 
 
 



Reacties via Facebook

Vanaf nu kun je ook reageren via Facebook! Wel zo makkelijk. Als je liever via het normale reactieformulier werkt, kan dat natuurlijk ook. De reacties worden niet vermengd, zodat de mensen die het bericht via Facebook krijgen, de discussie ook kunnen volgen.

Reacties

Mitis schreef op 10-08-2019

Bij gebrek aan creativiteit en vaardigheid gaan we smeren met verf, kan mijn kleinzoon van 3 jaar ook.

Wat ben ik toch een tut! schreef op 11-08-2019

@Mitis, bovenstaande activiteit is bedoelt voor kinderen. Zo mag iedereen die niet uitblinkt in creativiteit en vaardigheid meedoen en plezier daaraan beleven.

Uw reactie

Naam:
Bericht: